Ny vecka!

Hej!
Så var det måndag igen, det känns ju sådär haha men va ska man göra ;)

Var iaf uppe med tuppen imorse, runt 7. Fixade mig, gick ut med hunden och väckte David innan jag åkte till Telefonplan och mötte Malin, vi åkte till hennes jobb och lämnade mina referenser och intyg och dom skulle höra av sig snart, för det var rätt mkt personalbirst :)
Ska även ringa hennes andra jobb idag, för hon berättade om mig och dom bad mig ringa. och SEN ska jag på ett möte på onsdag ang vikariat på förskola, och där sa chefen att om jag vill jobba mycket så kommer jag att få göra det :)

Så det ser ganska ljust ut, har ju ett jobb nu men vill helst ha 2-3 och bara jobba och tjäna massa pengar! =D

Igår var jag hos mormor med familjen eftersom hon fyllde år. Blev tårta och presenter, sen åkte jag hem och möttes av min älskling. Vi stack iväg till Ikea och köpte köksbord + stolar och lite annat till köket pch sovrummet :)

Nu ska jag äta lite, sen ta en långpromenad med Dolce och sen jobba :)



Ååh, saknar sommaren på mammas uteplats. Fast jag längar lite tills snön kommer ändå ;)


Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback