Nytt jobb :)

Hej!

Nu var det ett tag sen..igen..men datorn har inte funkat, eller mitt mobila bredband har inte funkat men nu har min älskling fixat det :)


Iaf, ska strax gå ut en prommis med Dolce, hon verkar pigg och leksugen så får gå ut och roa henne :)

Började ju jobba igår, hos en ny familj. Dom bor på Kungsholmen och har bara ett litet barn, en liten kille på 1,5 år. Världens charmtroll :D
Så där kommer jag nog trivas riktigt bra! Jobbar typ 5 min från Davids butik också :)

Ska även provjobba på ett äldreboende snart, så man får in lite extra pengar varje månad.

Nej nu måste jag gå, Dolce står och tittar på mig med sina stora fina ögon så jag kan inte sitta här och slöa. Ska gå och handla mat också.

Puss Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback