Snart klar!

Hej igen!

Nu är jag nyduschad och halvsminkad. Tar en liten paus och tittar på Top Model ;)

Dolce ligger och surar brevid mig för att jag tvingade ut henne i det blöta gräset..och hon är nog forftarande sur för igår kväll då jag klippte klorna och duschade henne. ingen större hit kan jag säga!
Jag torkade henne och lindade in henne i ett gosigt varmt täcke men efter fem sekunder sköt hon iväg som en kanon och sprang runt, runt i hela lägenheten och försökte typ självtorka eller nåt :)

Jaja. Ska göra mig iordning och snart åka iväg :)

kram

 

Det här HADE kunnat vara en jättefin bild om det inte såg ut som mitt ena öga hängde ner i golvet.
La belloo och La sandii <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback