Mår inge vidare...

Godmorgon!

Förkylningen har inte gått över..det e lite sämre idag och David åkte nyss till jobbet suck. :( Men han lämnade mig med te, halstabletter, hostmedecin och massa filmer så det går nog ingen nöd på mig...
Jag var dock ändå på stan med Josefina igår, men det var inte så ansträngande, vi tog en kaffe och satt och pratade i två timmar och sen åkte jag in till stan på kvällen igen för att se matchen Inter-Barcelona på olearys med älskling. Åt en sjukt god ceasarsallad där..

 
Mmm...Fotbollsmeny..tack och lov att det finns. HUR skulle man annars klara sig?



Jag mår toppen.



Nu ska jag kolla lite på tv och ta det lungt, jobb hela helgen sen.

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback