Förvirrad morgon

Tisdag idag då...dagen har inte varit så supergivande hehe..jag och Amanda skulle ta bussen från Högdalen imorse och på Basgruppsdagen i Gubbängen ( obligatorisk och handlar om Vfu bla).
Hon ringer helt yrvaken en minut innan bussen går och säger att hon vaknade precis då..jag hoppar på bussen men säger att jag väntar på henne i Gubbängen eftersom inte jag hittar till skolan.
Jag väntar...och väntar...tillslut ringer hon och säger att hon hade fått vända tillbaka för hon glömde sitt SL kort men att hon iaf nu var på bussen.
Amanda : Jag är i Rågsved nu så jag kommer snart!
Jag: Rågsved?? Vad gör du där...?
Tystnad
Amanda: ...NEeeeeeeeeeeeej jag har hoppat på bussen åt fel håll! Nej nu börjar jag snart gråta!

Haha...hon är en liten virrpanna ibland min kära Amanda men allt löste sig tillslt och vi kom dit och missade bara introduktionen. INTE fikat som tur va..;) Nej hann vara med på all information också hehe.

Hursomhelst, idag har jag fortfarande ont i benet men även i ljumsken :( Det blir värre framåt eftermiddagerna/kvällarna..är det för att jag har ansträngt mig hela dan tro? Känns inte som att det blir så mkt bättre när jag vilar heller..suck...

Ska titta på Top Model nu och ligga helt still i några timmar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback