Friday!

Hej!

Ledsen att det var en hel vecka sen jag bloggade men har inte orkat eller haft tid.

Hursomhelst, idag var min darling Rani här i Sthlm tillsammans med sin mamma Ingmarie.
Vi hade en superrolig dag, Ingmarie var supergullig och bjöd på lunch, det blev mkt skratt och prat om gamla minnen ( Ingmarie har mkt minnen och bilder på mig och Rani genom tiderna, herregud).
Lägger upp bilderna från dagen imorrn.

När dom åkte tillbaka mot Örebro så blev det en hel del plugg för mig, ganska mycket att läsa till på måndag och jag vill inte sitta hela helgen med det.

Ikväll blev det Idol och godis :)

Här är lite bilder från veckan!


Hihi gillar det som står på påsen!


Mattes gos <3


Mysstämning både ute och inne.


Haha skönaste bilden! Nellie hajade att vi skulle räcka ut tungan

Matte håll tyst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback