Hej mitt vinterland :)

Godmorgon!

Gick upp 8.30 idag för att läsa klart i boken vi ska ha läst till måndag, duktigt va.
Blir så himla glad när jag tittar ut och ser vitt, vitt, vitt överallt..det är så sjukt fint! Nu snöar det också så förhoppningsvis är det inte så kallt i dag heller.


Älskar min fina mugg som jag fick av pappa&Kia i present :)

Satt och lyssnade på bebisens hjärta igår, så himla coolt att man kan göra det hemma med en liten maskin..


Det lät som en galopperande häst i magen ;)

Nu ska jag läsa klart och sen vid 12tiden ska jag hem till Malin och hälsa på henne lite och självklart också titta lite på nykomlingen i familjen, hon fick ju en son för drygt en vecka sen. Mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback