Tisdag

Hej.

Nu är det inte långt kvar till jul, helt sjukt :) Snön lär ju ligga kvar över julen, hoppas jag iaf :)

Är hemma idag, inga lektioner så jag försöker läsa på lite om vårat grupparbete och även lite om min individuella examination. Vi var hemma hos Stina igår, våran grupp och arbetade i 4-5 timmar, vi ska göra det imorrn också så får vi hoppas att det blir klart snart :)

Skulle egentligen ha jobbat idag men det hade utbrutit vattenkoppor och eftersom jag inte ar haft det så tyckte barnmorskan att jag inte skulle åka dit. Dels för att man blir mycket sjukare om man får det som vuxen och dels för att jag har så dåligt immunförsvar i vanliga fall så det är onödigt att utsätta sig för risker liksom.
Men det var tur i oturen för då får jag chansen att riktigt vila ryggen idag.


Har inte blivit så mkt bilder på sista tiden, mest gått runt i mjukisar hehe. Får bjuda på några gamla ;)


Bulgarien 2009


Haha sliten i Sunny Beach


Åh längtar tillbaka...

Postat av: Jonnie

åh sunny beach, där har ja nog varit nu i tre år tillbaks varje sommar, älskar de :)

2010-12-15 @ 11:05:16
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback