14 februari 2010

Hej!

Har haft en jättebra dag idag, när jag vaknade så låg jag och myste lite med älsklingen och hundarna, sen åkte vi till Globen och åt middag på en grekisk restaurang. HELT fantastiskt ställe, sjukt god mat, dom var snabba och man blev proppmätt.

Resten av dagen har vi bara tagit det lungt framför tvn, kollat lite på OS och haft mysigt.


Just ja, festen igår va skitrolig. Träffade massa nya roliga tjejer, bla Maria, en tjej från Degerfors och massa annat folk :) Drog hem vid ett tiden, David var hemma hos Oscar som bor gården brevid oss så jag gick dit och hämtade hundarna och gick hem och la mig och David kom lite senare.


Den underbara maten!


Finaste <3


Båda ser helt galna ut haha, men detta var den ENDA bilden jag tog igår
på festen. Hade precis haft lite tårtkrig här, därav grädden i Maddies fejs.


Nu blir det te och mackor!
Puss
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 14:01:00
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: M A L I N :)

fin blogg :D

2010-02-17 @ 17:59:56
URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback