Bra start på dagen!

Godmorgon!

Är lite halvtrött idag, jag och David kollade på matchen inatt, Sverige-Tyskland. Riktigt bra match :) Eftersom den började 1.30 så gick vi och la oss vid 22 tiden för att sova någar timmar men när man verkligen SKA sova då går det ju inte haha..vi pratade, vände och vred på oss, jag la mina ben över David, sen tryckte han ut mig så jag nästan ramlade ner, sen tryckte jag upp mina knän i hans rygg, sen tog han allt täcke, sen la jag mig tvärsöver hela sängen, sen sjöng jag lite och David sa åt mig att vara tyst..haha...
men vid typ halv 12 somnade vi iaf tror jag..



Vi tittade även på störtloppet tidigare under kvällen och gud vad chockad jag blev när Anja kraschade! Vi bara satt och stirrade. Stackars henne alltså!! Inte nog med att det såg riktigt otäckt ut, hon låg ju jättebra till och kunde verkligen tagit medalj, tyckte SÅ synd om henne alltså =(

Hur somhelst, vi var ganska trötta imorse men David hade lite sovmorgon så vi åkte till Globen och käkade frukost tillsammans, mysigt :) Vi bor ju bara 6-7 min därifrån så det är ju perfekt.




Slapp outfit idag, finns det något skönare att jobba i än leggings?


Kass bildkvalité men jag tyckte mitt hår var så fint här, haha :)
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja jag trivs jättebra =)

2010-02-18 @ 11:09:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: simone

Så snyggt :) Vad gör du för mysigt ikväll?

2010-02-23 @ 21:15:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback