Familjen på besök!

Hej!

Ja, igår morse kom min mamma och mina syskon hit från Örebro, riktigt kul =) Dom ska stanna till söndag, så igår åkte vi till Heron City och käkade och gick runt där, ska ev åka dit och bowla eller gå på bio idag eller imorrn.

Nu ska vi snart åka in till stan och gå runt där och fika lite och även gå förbi älsklingens butik (han och William satt hela kvällen igår och spelade ps3, skönt för William att få lite manligt sällskap haha)


Victoria och William på Heron.


Innan dom kom så hoppade jag in och jobbade lite i Davids butik ;)

Hittade även en bild på mig och min lite trötta storasyster Linn från helgen:



Nu ska jag sminka mig och sen ska vi åka mot stan :)

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback