Fest dags!

Hej!

Har precis städat lägenheten så nu är det helgfint här :) Har även börjat fixa mig lite smått, ska möta Malin i Liljeholmen vid 18.30 och sen ska vi åka hem till Maddie som har födelsedagsfest :) Ska bli kul!

Jag och David har tillbringat morgonen med att titta på OS invigningen! Vi hade tänkt se det inatt men när kl var 2 så orkade vi inte längre haha..men den var sådär tyckte jag, visst alltid häftigt första halvtimmen men sen blir det liite segt. David stekte förresten pannkakor igår kväll, det va riktigt gott och han gör grymma pannkakor ;D

Han är och badar med Oscar och hans lillebror så jag har lits mys med hundarna nu.

Lägger upp bild senare på kvällens klädsel :)

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback