Fortfarande i Örebro...

Hej!

Ja jag är forftarande i Örebro, suck..går ju inga tåg och som tur var ska jag inte jobba förrän imorrn! Så jag ska inte klaga på att vara här egentligen, det är supermysigt hemma hos mamma :)
Bara så störande att ALLA tåg var inställda igår...och att jag saknar David och hundarna så himla mycket.
Men imorrn bitti åker jag iaf, men inte med nåt värdelöst tåg. Har gett upp SJ nu haha..


Blev ju sjuk också i helgen, riktigt surt..låg hela lördagskvällen och natten och mådde sjukt illa och frös och spydde..sen på söndagen låg jag bara helt död i soffan heeeela dagen och försökte må bättre.
Igår mådde jag bra igen (24 timmars flunsan typ) och skulle som sagt åka hem kl 8 men det var ju bara att glömma, så jag fick följa med till mammas jobb, som även är mitt gamla jobb på förskolan så det blev en jätterolig dag trots allt :) Alla som jag jobbade med innan jobbar ju kvar och alla barnen som jag tog hand om innan var där :)

Nu ska jag fixa lite lunch och sen ringa pappa!

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback