Fredag

Hej!

Idag har jag inga planer alls, förutom att ev träffa nya chefen, kan han inte komma ifrån idag(han bor inte i Sthlm) så kommer han på söndag.

Så jag tänkte storstäda när jag ändå inte har nåt för mig just nu, har dammsugit och satt på en maskin tvätt, ska diska och moppa golven sen också.
David ska på jobbmiddag ikväll så jag får se vad jag hittar på, har ju hundarna så kan inte vara borta för länge om jag ska iväg..blir väl Let´s dance, chips och cola ;)

Hörs senare :)

Puss
Postat av: Alexandra

Riktigt söt :)



Var med du också i min frågestund på bloggen, sista dagen imorgon innan svaren kommer på tisdag:D Kram

2010-02-07 @ 20:47:27
URL: http://alekzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback