Hemma!

Äntligen hemma i Stockholm!
Har aldrig blivit så glad över att se alla stressade stockholmare igen haha...
Åkte buss för jag hade ingen aning om tågen skulle gå, och det gick bra och jag blev bara försenad 10 min.

Men tågen går från Örebro till Sthlm nu iaf så det blir förhoppningsvis inga större problem imorrn bitti när mamma och syskonen kommer :D
Gick förbi älsklingens butik när jag var framme, var så mysigt att träffa honom igen ,hade saknat honom jättemycket <3 Och hundarna...åååh både dom och jag blev överlyckliga haha :)

Nu ska jag äta lite lunch och sen slappa lite innan jag ska in till stan igen, ska jobba ikväll,  17-22.


Lgger in bilder ikväll när jag kommer hem, hittar inte sladden haha.
Var på farmors 80års kalas igår, tog lite bilder på mig och min storasyster och lite andra bilder också :)

Så länge så lägger jag in några härliga bilder från våran Bulgarienresa förra sommaren så man kan glömma snön för en stund. ÅH vad jag längtar tillbaka <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback