Hundar som sällskap är inte fy skam..

Hej :)

Nu sitter jag i soffan med mina små bebisar, som ligger och sover på varsin sida om mig och dricker te, tittar på Family Guy och har pratat en stund med A som jag ska träffa imorrn. Känns spännande och som att en sten har lyfts från mina axlar. Äntligen löser sig allt :D

Lägenheten är städad och David är på gång hem..sen kl 22 är det ju Paradise Hotel och det får man INTE missa. tragiskt nog är både jag och David helt fast..hehe...

Hörs senare!

Puss
Postat av: -L

fin header :)

2010-02-03 @ 12:35:15
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/
Postat av: Svettlana

haha jag kan säga att jag var också fast på paradise hotel XD

2010-02-06 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback