Mys i soffan

Hej!

Sitter och äter kvällsmat, har haft Josefina på besök ikväll, jättemysigt :) Vi tittade på tv, pratade och lekte med hundarna. Dock var hon försenad, det hade hänt en olycka där hennes tbanetåg åker förbi, en man som hade tappat balansen och fallit ner på spåret, sorligt nog så dog han. Usch vad hemskt..på väg hem från jobbet liksom och sen ..kom han aldrig hem..Fy.


Är iaf ensam nu, eller har ju hundarna med Josefina har åkt hem och David är på nåt Tele2 event, han lär väl komma snart.

Imorrn är det ju Finest Awards efterfest på Café Opera, vet inte om vi ska gå. Står på listan men som det känns nu så är jag INTE pepp. Men man vet aldrig, imorrn kanske jag är jättesugen. Vill gärna höra Sibel som ska uppträda..tror Idol Alice också skulle sjunga men henne bryr jag mig inte så mycket om :P



Tisdagsmys :)
Postat av: julia/floow

:P

2010-02-10 @ 14:15:45
URL: http://floows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback