Tisdag

Hej!

Fasen vad det ska vara svårt med inspirationen just nu..jag vill blogga men sen när jag sätter mig så känner jag bara nääe...

Men men, skit i det! nåt kul ska jag väl kunna skriva idag iaf..Hade en jättebra helg, åkte till Örebro eftersom jag inte fick besök som var planerat..så Rani och jag hade en TOPPEN kväll i fredags, det var så himla kul allså..Men  har ju alltid kul med Rani :)
Lördagen tillbringades med William, pizza och tvspel (dom andra var på bröllop, men vi ville inte följa med hehe) och i söndags åkte jag hem. Skitjobbig resa..fick vänta en timme i Örebro för tåget var försenat..sen fick jag ingen sittplats först, så fick stå med två hundar och packning..puh..men som tur var fick jag sittplats redan efter 20 min så :) Och sen blev jag mött hemma av David hade köpt mat från kolgrillen :)<3

Har en superkass mobil för tillfället (saknar min jet buhu), så jag kan inte ta kort för kameran är sönder..=( Sjukt irriterande för alla som känner mig vet att jag tar kort på typ allt...
Så det blir gamla bilder i bloggen ett tag..

Imorrn ska jag träffa killen jag ska börja jobba för, ska bli så spännande framöver :)längtar!

Puss


Från i somras tror jag..
Postat av: Rani

"Alltid kul med Rani" Man tackar, man tackar ;)

2010-02-02 @ 12:51:36
URL: http://hastvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback