Har städat bort julen..

Sitter och tittar på älskade The Hills och äter en fullkornsmacka + juice. GUD så nyttig jag har blivit alltså :)

Hade iaf supertrevligt med Maria idag, hon bjöd mig på lunch i Ringen vid Skanstull, åt kycklingwok med nudlar och drack vatten till, så det kändes iaf lite bättre än att trycka i mig Donken med cola. Även om jag skulle nästintill döda för en iskall cola nu..men men..Maten var SUPERGOD så dit ska jag gå fler gånger :)


Nu har jag tagit ner allt julpynt, julgardinerna och granen. Lite sent jag vet men det är ju så mysigt..men nu var det dags ;)

Nu ska jag traska bort till centrum och hämta ut mina stövlar från Nelly som kom idag :D


puss
Postat av: bullmamma

SNYGGUTMANING PÅ BLOGGAR!

; går till såhär, gör ett montage med bilder på dig själv, lägg upp på bloggen, När du får kommentarer måste du ge kommentarer tillbaka (Om den som kommenterat också har gjort ett montage)

Se va bloggarna tycker om just ditt utseende!! Törs du ställa upp?



GÅ IN PÅ MIN BLOGG OCH KOMMENTERA MITT MONTAGE!!Hihi vill veta om man duger för världen / Bullmamma

2010-01-14 @ 20:28:03
URL: http://klarhaa.blogspot.com
Postat av: E - en blogg om allt

sv; hej jaa det gör jag. maila mig på [email protected], maila hur du vill att den ska se ut osv.

2010-01-14 @ 20:56:52
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/
Postat av: Sophia

Bild på stövlarna kommer dyka upp hoppas jag ;)

2010-01-15 @ 08:16:02
URL: http://grandessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback