Onsdag

Hej!

Sitter med en kopp te i köket och läser bloggar och tittar ut genom fönstret det det snöar massor just nu. Supermysigt! Hundarna sover och David spelar Fifa i vardagsrummet.

Igår var en riktig slappdag, gick inte utanför dörren förutom när hundarna skulle ut. Gick runt osminkad i mjukisar och tjocktröja heela dagen, superskönt haha..

Idag var även David ledig så vi tog det lungt större delen av dagen, men fram mot kvällen så fixade vi oss och åkte till Heron City och käkade lite, sen spelade vi biljard och till slst blev det bowling. Superkul kväll (mest för att jag vann bowlingen hihi).

Nu ska vi köra lite wii (älskar boxningen, David har filmat mig för jag går ända fram och nästan in i tvn när jag boxas), ska även köra lite Mario om vi orkar.

Imorrn är det tillbaks till jobbetr som gäller :)

Puss

Här kommer lite olika bilder från helgen då William fyllde år, och från Heron City där vi var ikväll:


(OBS!!! jag har skrivit texten haha)



Jag och Wille på donken efter bion. Visst är han söt?:)


Mormor och William


Fint på Heron


Bella in action!


Mysig bowling

Godnatt! Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback