T.G.I Fridays <3

Godkväll!

Sitter i soffan nyduschad, ja till och med hundarna är nyduschade. Man måste ju vara fin såhär till helgen och allt ;)
Har haft en toppen dag, åkte ju in till stan och mötte Mimmi och hon ville bjuda mig på TGI Fridays så vi gick dit och käkade, det var sviiingott verkligen. Åt en ceasarsallad med kyckling + vitlöksbröd. Yummie!
Efter det gick vi runt och försökte hitta en klänning till hennes födelsedagsfest om några veckor men herregd vilken kräsen människa haha ;P Hon bjöd både mig och David, det ska bli kul med fest!
Det är lite roligt hur vi träffades, båda våra pojkvänner är butikschefer och när vi var på david kompis fest i höstas så var ALLA där TPH folk utom jag och Mimmi, så Davd och hennes kille typ föste ihop oss " prata med varandra, Bella har hundar och Mimmi gillar katter. Prata!" haha. Men vi klickade så det var ju bara bra :)


Hursomhetsl, sen fixade jag lite saker på stan och efter det åkte jag förbi Davids butik och pratade lite med honom eftersom han inte kommer hem förrän på söndag.

Nu ska snart Jossan hämta upp mig och vi ska umgås lite.

Bilder kommer upp när jag är hemma igen :)

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback