Söndag

Nej, såhär kan vi inte ha det!

Nu måste jag sätta igång med att blogga ordentligt.

Senaste veckan har varit bra, på nationaldagen förra söndagen så låg jag och David ute och solade med hundarna på förmiddagen och på eftermiddagen kom Elin, Jesper och Calle över och vi grillade lite. Supergott och härligt väder var det :)


Jesper gosar med Nellie


Grillmästaren David


Calle och Jesper


Eluun :)

På måndagen åkte jag till Örebro, hade bara tänkt stanna nån/några dagar men mamma behövde hjälp med att passa valparna eftersom dom inte fick sommarlov och ledig förrän i torsdags, så jag blev kvar ända till fredagen.
Veckan i Örebro bestod av shopping med mamma, Marieberg med syskonen, fika med farmor och massa mys hemma hos mamma :)

Men det var väldigt skönt att komma hem igen, det tyckte nog vovvarna också (dolce var liiite trött på valparna på slutet).
Igår åkte jag hem till Elin för David jobbade hela dagen, vi käkade och satt och pratade lite och sen åkte vi hem till mig och gjorde oss iordning för Jespers och Calles inflyttningsfest senare på kvällen :)
Blev en del fina bilder där som jag lägger upp sen, hade en annan kamera igår så jag måste hitta sladden.

Nu har jag tagit en långprommis med hundarna och ska snart börja fixa mat, spagetti och köttfärsås. SÅ gott!

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback