1 Mars

Måndag morgon och ännu mera snö..suck. Vi får inte använda våran port här nere, utan måste gå genom källaren när vi ska gå ut för det rasar så mycket snö, en bil blev halvt begraven imorse. Tänk om jag hade gått med hundarna där, dom hade blivit helt begravda ju...


Avspärrat

Hursomhelst, har haft en superbra helg! Mamma och syskonen åkte hem igår vid 13 tiden, det var lite tråkigt =/ Men vi har haft jättekul, i lördagskväll bowlade vi och sen handlade vi lite gott och åkte hem och tittade på Melodifestivalen. SKANDAL att den där Aanna Bergendal gick vidare. Sjukt dålig låt, ingen refräng, galet fula kläder..allt var fel. Usch! Men Jöback var underbar som vanligt...:)

Igår innan familjen åkte hem så gick vi en snabbis på stan och åt lite lunch, sen åkte jag hem och jag och David tittade på OS resten av kvällen och laddade inför hockeyfinalen med pizza :)

Nu ska jag äta min nya favorit (tack vare mamma), Avocado. Mums!!

Postat av: Madde

Allt väl med dig?

2010-03-01 @ 16:37:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har !

Kram <3

2010-03-01 @ 22:40:43
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback