FREDAG

Hej!

Idag har det varit en riktig hunddag :)
Imorse så kom Silvana hit med sin lilla chihuahua Jameson :) hur söt som helst, långhårig och black&tan som Nellie och nästan lika gammal.
Vi gick till rastgården som ligger 10 min från mig och släppte hundarna så dom fick leka av sig och lära känna varandra, och vi var ute i nästan 2 timmar och kastade pinnar och dom jagade varandra och hade kul!

Dom får leka igen på söndag för då ska både hon och jag till chihuahuaträffen :)

Åkte in till stan en snabbis på eftermddagen och fixade lite ärenden på stan och blev bjuden på lunch av älskling.

Och nu har jag två smågriniga hundar som ligger på mattan under bordet, jag har nämligen duschat dom och klippt klorna så dom är inte alls glada haha...

Nu väntar vi på att David ska komma hem, sen blir det lite kvällsmat och en lugn kväll!
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback