Kväller

Sitter hemma och är så sugen på nåt men vet inte vad. Hatar när det blir så...man vet inte vad man vill ha, sött?näe..salt?näe..en macka?näe..glass?näe..Ilandsproblem när dom är som värst!

Har haft en riktigt bra dag iallafall, jag och Victoria käkade lunch när jag kom hem från stan, sen tog vi ut hundarna på en långpromenad ute i solen, superskönt :)
När David kom så gjorde vi fruktsallad + vaniljsås, vi hann inte det igårö.

 Och nu sitter jag här, hundarna sover, Victoria sover och David tittar på film i sovrummet.


Malou snackar med oss i pausen


Studion


Egoina :)

Postat av: Marie

Du inspirerar mej jättemycket med din blogg, o att du orkar hålla på.

Så jag har tagit upp min nu igen, kanske bara tillfälligt, vi får se :)

Men tycker det är rätt bra av mej ändå :P

2010-04-03 @ 02:08:16
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback