Måndag

Jag var så himla trött och seg igår så jag orkade knappt sitta vid datorn men jag var iallafall ute i lördags kväll med Martina, Maria och Viktoria och vi satt först på Nivå 22 på Fridhemsplan och tog varsin cider, sen åkte vi till Garbos, ett rätt stort ställe i Sundbyberg. Har lite dåliga minnen därifrån haha från sist jag var där när en galen tjej bråkade med mig haha men i lördags var det grymt kul!

Kom hem vid halv 5 tiden, David också och han hade med sig massa donken mat. Vi åt och tittade på Jerry Springer under tiden och när vi slocknade var klockan runt 6.


Detta var den enda bilden jag tog under kvällen haha. Martina :)

Nu ska jag jobba snart och sen fika med Josefina i stan efter :)
Puss
Postat av: Aroj

Nivå 22 är perfekt för fördrinkande =) billigt och massa snygga killar ju =)

2010-03-22 @ 12:57:31
URL: http://gamorgeous.blogg.se/
Postat av: Dennis

sv: Tack, tack fina du. =) Jätteroligt att höra. Kram, kram...

2010-03-22 @ 15:25:51
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback