Rolig vecka

Idag har det varit en slapp dag för både mig och David, David var hemma från jobbet pga av sin hosta och feber och jag har varit ledig. Så det har bara blivit hundpromenader och slapp i soffan, men ganska skönt det också!
Jag har också ganska ont i halsen och är inte på tipptopp men det är ingen större fara.

- Imorrn blir det dock fullt upp, ska till Marie i Uppsala kl 9, på hennes frisörsalong för en hårmodellsuttagning. Blir jag inte uttagen (om mitt hår inte passar frisyrerna som dom ska göra och sånt) så åker jag hem framåt dagen till jobbet men annars stannar jag några timmar till för visningen. ska bli kul!

- På torsdag kommer min gamla bästis Sophia hit! Vi ska käka lunch och gå runt på stan och bara prata och umgås, underbart!

- På fredag ska jag och mina små prinsessor träffa en tjej som har en liten chihuahua hane på 6 månader och låta dom leka lite och ta en promenad :) Han är nästan jämngammal med Nellie och likadan färg, black and tan och långhårig :) Så det ska bli mysigt!

Däremellan blir det även jobb :)

Nu ska jag och David ta sista kvällsrundan med tjejerna och gå förbi 7eleven och köpa nåt litet att äta + halstabletter.

Puss
Postat av: Felicia

Hejhej :) fin blogg! kika gärna in på min :P



vilkasöta hundar ^^

2010-03-17 @ 08:02:06
URL: http://imix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback