Soliga fredag!

Hej!

Idag är det vår ute, så himla härligt :)
Mamma ringde och väckte mig med en glad nyhet också, dom har fått en lägenhet på norr! Nyrenoverad, 5 min till jobb och skola och typ 15 min promenad till stan :) Så Grattis mamma! :)

Idag vet jag inte vad som händer, blir nog jobb i helgen men jag tror det blir rätt lungt hemma idag, Dolce är inte helt frisk så just nu ligger hon nerbäddad med en vattenskål brevid sig. Hon ser så ynklig ut och hon vill inte dricka men hon dricker från min hand iaf så det är ju bra...Hon har nån släng av magsjuka stackarn. :(
Veterinären sa att hon inte ska äta något på ett dygn för magen och tarmarna måste få vila men bara hon dricker för småhundar blir tydligen lätt allvarligt uttorkade..Puh. Tänk vad orolig man ska bli när man får barn sen och dom blir sjuka..



Snuttan <3
Postat av: Josefina

Stackars Dolce :( Hoppas hon blir bra snart.. <3

2010-03-26 @ 14:51:56
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Det glädjer mig att mitt inlägg gav dig en positiv tankeställare : ) Man kan behöva en liten väckarklocka ibland, så även jag : )

2010-03-27 @ 01:31:07
URL: http://lindablom.se
Postat av: JENNIE

så söt bild!

har du haft en bra morgon?

2010-03-27 @ 12:26:35
URL: http://jennieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback