Torsdag

Hej!

Jag har haft två jättebra dagar!
Igår åkte jag ju till Uppsala för att förhoppningsvis bli utvald som hårmodell, och det blev jag :)
Så jag blev klippt (2 decimeter!), färgning, slingor och sminkad och sen var det visning på kvällen tillsamans med dom andra som också var med.
Alla var riktigt nervösa när vi skulle ut på catwalken, i högklackat dessutom och gå framför alla och visa upp sig. Men det gick skitbra och jag tror att vi alla hade riktigt kul :)
Lärde känna många trevliga människor :)







Kommer fler bilder ikväll från visningen, en av tjejerna ska skicka bilderna som hon tog :)

Idag mötte jag underbara och tjocka Sophia på Centralen! ;)
Vi babblade på om allt möjligt som vanligt, tog en lunch på Kungshallen med David, fikade med hennes kille Johan och gick runt och kollade i affärer. Det var så himla kul att träffa henne, och förhoppningsvis blir det lite oftare nu! :)


Fina blivande mamman sophia :)



Nu ska jag gå ut med hundarna :)

Puss

Postat av: malin

fan va kul gumman att du vart utvald

2010-03-18 @ 22:24:13
Postat av: Rani

Fan vad fin du blev i håret!!! Skitswnygg i lugg ju! :D

2010-03-19 @ 11:56:00
URL: http://hastvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback