Underbar helg!

Ååh vilken härlig helg jag har haft!

Igår vaknade jag och David galet tidigt, 7.30, och kunde inte somna om..så då tog han ut hundarna på en ordentlig promenad medans jag gjorde frukost.

Runt 11 tiden kom Davids föräldrar och hälsade på, dom skulle på båtmässan i Älvsjö så dom passade på att titta förbi, vi dukade upp en god frukost till dom och det var uppskattat :)
När dom hade åkt så åkte jag och David in till stan, handlade lite till kvällen och kikade även förbi vid Globen och där var det fullt upp, folk överallt och Frispråkarn eller vad han heter uppträdde med sin låt och även andra artister.

Framåt kvällen så kom Keyvan och Musse förbi och lite senare även Martina så vi tittade givetvis på Melodifestivalen och hade supertrevligt,även fast Anna vann och alla blev upprörda och buade och kastade chips mot tvn (haha) så fortsatte kvällen med dans och musik hemma hos oss.
Davids bästa kompis Erik var även på besök i Stockholm med sin flickvän så senare på kvällen när de andra hade åkt hem så kom dom och sov över och vi spelade tvspel och hade trevligt.

Idag käkade vi en mysig frukost tillsamans och sen följde dom med på chihuahuaträff och framåt 18 tiden åkte dom hem och sen dess har vi tagit det lungt här hemma :)

















Postat av: Linda

Helgen var mysig vi har alltid mysiga helger eller vi försöker i alla fall :D Det är härligt att promenera i det underbara vädret vi har nu :D Vilka söta hundar :D

2010-03-16 @ 19:16:55
URL: http://karlstadtjejen.blogg.se/
Postat av: j ♥

Hejsan!



Är du sugen på att shoppa loss, riktigt B-I-L-L-I-G-T?! Då har du kommit rätt.



JUST NU HAR JAG 50% RABATT PÅ NÄSTAN HELA SORTIMENTET!



Och säljer Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*SMYCKEN

*PLATTÅNG

*PIERCING SMYCKEN

*MIDJESKÄRP

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR

*MÄRKESPRYLAR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)

Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



ANNARS KAN DU JU ALLTID VARA MED OCH TÄVLA OM ETT PRESENTKORT VÄRT 250KR HOS MIG =)



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-03-16 @ 20:53:04
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: Anonym

sööötiz vovvar:D

2010-03-18 @ 18:42:41
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback