Måndag!

Hej!

Vaknade av att jag trodde att jag hade dött och hamnat i himlen, så ljust var det i rummet.
Så var inte fallet, dock är jag glad att det är sol ute ;)

Stressade in till stan imorse men nu är jag hemma och städar och tvättar, Victoria kommer ikväll. Eller hon är i Stockholm nu men hon är med typ klassen/ungdomsgrupp..dom skulle på museum tror jag, käka på restaurang och sen åker dom andra tillbaka till Örebro ikväll men Victoria är ju lite mer VIP och är priviligerad med en syster som bor i huvudstaden, så hon får stanna kvar.


Älskar latte en trött måndagsmorgon


Det börjar bli vår även här hos oss :)


Hundens dag i somras. Det var så varmt..Längar SÅ till sommaren!

Imorrn händer det spännande saker, berättar ikväll :)

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback