Sunday

Hej!

Det märks att klockan "bara" är tolv nu för jag är ovanligt pigg hehe...
Dock så var det inte så bra imorse för både jag och David hade glömt att ställa fram klockan och vi skulle ju på chihuahuaträff, så när vi vaknade och trodde klockan var 10.20 så var hon alltså 11.20 och det är den tiden vi brukar sitta på t-banan. Så vi var supersnabba, och 11.40 satt vi på t-banan istället, och då tar det nästan 10 min att gå dit också  :P
Men vi hann iaf, det var ju huvudsaken. Silvana och Jameson var också där, så det var kul :)

Gårdagskvällen spenderades på Medborgarplatsen, jag och David åt middag på Högbergs ( SJUKT god mat, jag åt oxfilépasta med kantarellsås och grönsaker), sen kom Jesper lite senare och vi beställde in lite drinkar och satt där och hade riktigt trevligt några timmar.


(Jesper är för övrigt född i Helsingborg och har bott i Tybble,som jag)


Blev ganska lungt resten av dagen idag, pratade med mamma i telefon, städade hemma och på kvällen tittade vi på Johan Falk som alltid på söndagar :)


Dags att sova nu, och imorrn kommer syrran på besök :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback