Crappy day!

Hej.

Idag mår jag inte bra, usch jag är ledsen och har ingen ork till nåt. Känns inte kul att jobbet har kommit igång, inte att det är sommar ute..absolut INGENTING är roligt idag :((

Och som att det inte var nog så åkte David på konferens idag så jag e ensam hela dagen, kvällen och hela dagen imorrn. Eller han åkte nyss men ändå...Tänkte åka till Örebro men vet inte om jag kan pga jobbet m.m...ÅHH hatar att ha såna här dåliga dagar!!
Nu vill jag att min mamma ska bo HÄR och inte 20 mil bort :((

Får försöka rycka upp mig, David kommer ju hem imorrn eftermiddag, Elin kanske kommer hit ikväll, om jag får tag i henne. Ska gå ut med hundarna nu och leka lite i solen, sen ska jag städa hela lägenheten, laga god mat och sen får vi se hur kvällen blir.

puss puss
Postat av: Josefina

Jobbigt med sånna dagar :/ Men det kan bara bli bättre efter det :D

2010-05-22 @ 11:45:54
URL: http://wwwjosefinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback