Härlig lördag

Godmorgon!

Nu har jag varit ute med hundarna och ätit frukost, sjukt fint väder ute!
Blir en fika i solen med Vickan sen som kommer från Uppsala och hälsar på lilla mig, sen ev en prommis med Jossan + våra hundar.
Och sen ikväll kommer Elin över, vi ska ha en riktigt vin kväll och kul ska det blir :)

Har ju inte bloggat på två dagar, men igår så var jag hemma hos Jossan på eftermiddagen och fikade (hon hade bakat cookies för min skull <3 ) Supergott och kul att sitta och snacka lite!

Sen framåt kvällen så kom Elin förbi, vi käkade Ben&Jerrys och kollade på hockeyn, sen lite film och när David och Jesper kom hem så körde vi Buzz. Superkul kväll :)

Men nu ska jag duscha innan jag gör nånting annat.


På Jossans balkong :)


Grymt goda kakor hade hon bakat!


David försökte lära Elin att spela Guitar Hero :)

Blev inte så mycket bilder från kvällen, fler blir det idag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback