Hatar pollen

Hej!

Sitter och väntar på David som är på väg hem med mat. Orkade inte laga mat idag pga av att min pollenallergi verkligen är hemsk idag...kan inte ha mina linser på mig så jag är typ blind, plus att ögonen är röda, rinner och kliar som sjutton. Det är därför jag inte har lagt upp några bilder på mig på ett tag, har inte haft smink på mig på typ en vecka, går runt som ett lik haha...nyser hela tiden gör jag också.
Det jobbiga är att jag inte bara är allergisk mot björk som blommar nu utan även gräs och gråbo så enligt läkaren så kommer jag att ha besvär typ till augusti. Bara för att allt slog ut på samma gång i naturen istället för lite i taget. Suck.

Hursomhelst, i går var jag på stan med Silvana och kollade lite i affärer och idag har jag varit hemma hos Jossan och hälsat på :)

Och IMORRN är det dagen D!! Jag och Elin fick två biljetter av David till Sex and the City 2  som har premiär imorn!!!!!!! :D:D:D
Vi ska korka upp champagne imorrn hemma hos oss och sen åker vi in till bion framåt kvällen. Längtar!!


Silvanas goda muffins från i måndags :)


Jameson och Dolce


Fler bilder kommer ikväll, nu ska jag äta!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback