Lördag

Tjena!

Ännu en sommardag, åh vad underbart! När vi vaknade imorse så tittade vi på termometern, 38 grader haha :P
Men den sitter ju mitt i solen, högt upp så inte så konstigt. Nu står den på 25, det räcker det också ;)

Har precis varit ute med vovvarna, dom älskar också solen men Nellie som är svart och långhårig blir snabbt väldigt törstig så det gäller att ha med vatten till henne eller inte gå så långt mitt på dagen.

David tatuerar sig idag så jag åkte in till stan och kollade läget förut, det såg ut att göra ganska ont men han klarar det nog :)
Jag svek honom för semifinalmatchen mellan Sverige- Tjeckien, den får man ju INTE missa!

Ikväll blir det grillning, David är nog på väg hem snart och jag försöker få tag i Elin.

Hörs sen! puss

Postat av: Anonym

Hej!

Har du varit inne på min blogg någon gång?

Gillar du den?

Om du nu gör det så kanske du vill följa mig via bloglovin? :)



Kram!

2010-05-22 @ 16:13:17
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: Aramia- Mamma till Kelly & Melwin

Vilka fina hundar du har.

2010-05-22 @ 23:15:24
URL: http://kellymelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback