Min valborg

Hej!

Sitter och kollar på Desperate Housewives, gud vad jag har missat mycket..Vem är den där Sam, och var kom han ifrån liksom? och den där svenska tjejen som spelar den ryska tjejen, helt plötsligt ska hon gifta sig med Lynettes son?
Jaja, det reder sig väl.. :)

Iallafall, Valborg och resten av helgen var toppen bra iallafall, i fredags så var jag först på jobbet och sen på kvällen kom Elin hem till oss, vi satt och pratade, hade trevligt och drack vin och runt 21 tiden åkte vi hem till Jesper och hade jättetrevligt, musik och lite annat folk (typ alla där var föredetta Örebroare hehe).
Meningen var att vi skulle ut senare men som vanligt kom vi aldrig så långt :P

Lika bra var väl det för vi gick upp kl 8 på lördagsmorgonen och tåg tåget till Davids familj i Hedemora.
Vi åt pannkakstårta när vi kom fram, eftersom det var Davids födelsedag :)
Resten av helgen blev det presentöppning, god mat och vi hann även med ett besök hos Davids barndomskompis Jonas och hans sambo Veronica. Blev en mysig fika hemma hos dom och jag åkte även fyrhjuling för första gången i mitt liv :) SUPERKUL var det!!


Hemma hos oss i början av kvällen


Hmm?



Nu blev det en massa text, men men. Bilder från Dalarna kommer senare eller imorrn.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback