Torsdag!

Godmorgon!

Kom hem från Örebro igår, skönt att komma tillbaka till Sthlm igen :)

Mötte upp Elin när hon hade slutat och tog en liten fika på Sandys, sen åkte jag hem och slappade med David, båda hade ont i halsen och allmänt krassliga och jag fick även sjukt ont i magen framåt kvällen så jag la mig i sängen med massa Vänner avsnitt, te och halstabletter och somnade rätt tidigt.

Ikväll ska jag förmodligen träffa Jossan och ta en prommis.


Dålig bild men har ny hårfärg iaf, blev supernöjd.


XL latte +  stor cookie = 35 spänn. I Sthlm! ;)


Ser ni kön? Det är kön IN till systemet!
Postat av: Josefina

Jätte fin du var i håret.. :D

2010-05-13 @ 17:59:33
URL: http://wwwjosefinas.blogg.se/
Postat av: Marie

Men hjälp, så snygg hårfärg du har nu då!!! Den passar dej verkligen :D

2010-05-15 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback