Sista maj

Hej!

Jag har inte orkat blogga på hela helgen, var helt slut efter att ha hjälpt mamma att flytta i Örebro. Men nu är jag tillbaka i Sthlm igen :)

Hursomhelst, SATC filmen var superbra!! Hörde att den drog in över 100 miljoner första veckan i Usa så jag är nog inte ensam om att tycka det. Jag och Elin hade det jättetrevligt innan, vi tog några glas innan vi åkte in mot stan, taggade till tusen haha!



Nutrilett fick man på premiären ;)


I fredags så var planen att jag skulle ta tåget till Örebro och hjälpa mamma att flytta hela helgen som sagt men underbara Elin kom hit och bjöd mig på lunch och efter att vi ätit och snackat lite så bestämdes det att hon skulle följa med till Örebro, så vi åkte och lämnade vovvsingarna hos David på jobbet och sen åkte vi iväg mot Öret med hennes bil.
Resten av helgen slet vi, packade och städade vi mammas lägenhet, på lördagskvällen blev vi belönade med pizza :) Vi slapp iaf bära, det gjrode dom stora, starka männen!

Igår åkte vi hem mot Sthlm igen framåt eftermiddagen, och vi bestämde att jag skulle sova över hos Elin och andas llite lantluft :) Så det blev chips, cola, vin och lite melon framför en bra film. Toppenkväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback