Work

Godmorgon!

Nu har jag varit ute med hundarna (eller det var jag rätt tidigt imorse) duschat och ätit frukost.
Ska snart åka till jobbet och sen blir det bio ikväll med David :) Hinner vara hemma med hundarna några timmar emellan också såklat.

Även igår var det sommar, blir så himla glad av detta väder!
Ganska slapp dag, gick och handlade, tvättade m.m hemma och gick ut långprommisar med hundarna. Vi satte oss på en stor gräsmatta och dom låg och lekte med varsin pinne i solen och hade det superskönt... Dom njuter också av sommaren!
Sen tittade jag och David på hockey på kvällen såklart, 5-0 wihooo!

Nej, nu ska jag göra mig iordning och gå ut med hundarna igen innan jag åker till jobbet.

Puss

Postat av: David

Hoppas det går bra på ditt jobb. tack för maten igår hjärtat och du är så söt. Längtar tills bion ikväll. min sötis!

2010-05-19 @ 11:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback