10 Februari

Godmorgon!
Det snöar ute!!! Inte helt okej alltså ( fast kan inte hjälpa att jag tycker det är liiiite mysigt. förlåt :P)
Hundarna sover och jag har nyss käkat frukost, imorrn ska vi hem till husse igen :) Vi har varit i Örebro i en vecka pga av stambyte och avstängt vatten i våran lägenhet.
Försöker vara lite produktiv på dagarna när dom andra är på jobbet/skolan, måste göra nån nytta annars blir jag galen! Så jag städar, bakar m.m...
Igår blev det dessa:
Riktigt goda vinbärsmuffins med glasyr på!

Förra gången bakade jag kanelbullar
Börjar få in snitsen på att baka nu haha, det mesta blir gott ;)

Nu har vi fixat till ett skötbord i mammas badrum och vagn finns här också till sen när man är här och hälsar på:) Just ja, ska ju ta bild på vagnen och lägga upp. Det gör jag senare idag!
Fick även ett spjälskydd, tycker det är så himla fint! (det är mintgrönt på insidan)
Hej sålänge!
Postat av: Amanda

Hej gumman! Mysigt att läsa din blogg... :) hör av dig när du kommer hem! Har en tenta jag måste göra klart de närmaste dagarna, men ses senare nästa vecka?

pusselipuss

2011-02-11 @ 00:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback