Fredag och v.38!

Hej!
Idag går jag in i v. 38, herregud. Snart dags alltså!
Idag har det verkligen varit jobbigt att röra sig, eller de senaste dagarna egentligen, jobbigt att böja sig fram, ta sig ur bilen och framförallt att vända sig om i sängen. Puh!
Anyway, igår var ju jag och Victoria hos farmor och käkade lunch, supergott (såklart, som alltid). Potatisgratäng med nån kycklinggrejsimojs till och sen semla & kaffe. Jag var så mätt så jag höll på att spricka, helt seriöst, och då frågade hon om vi ville ha lite kaffebröd. Men där var till och med jag tvungen att sätta stopp ;)
Meeen självklart blev jag hungrig på kvällen igen så vi åkte till driven och köpte varsin Big Macmeny till mig och Victoria. :P
Ikväll ska jag iväg till Rani, blir nog supermysigt. Film och marängsviss talades det om tror jag? ;D
Det har varit dåligt med bilder i veckan men ikväll lovar jag att det kommer att tas bilder :)
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback