Inte på topp..

Hejsan!
Sitter och mår illa, ska ta ett bad och se om det försvinner kanske, det hjälper väl iaf mot foglossningen litegrann. Skulle följt med mamma och william på middag hos farmor men jag orkade bara inte.
Ska bara snabbt skriva ett litet inlägg om helgen, som förutom illamående har varit bra!
Igår kom David och hälsade på, eftersom jag som sagt inte kan åka hem för lägenheten är kaos. Så det var skönt att han kunde komma hit iaf <3 Vi tog en runda på Marieberg, åt lite och sen tittade vi på Melodifestivalen men det var så dåliga låtar så vi skippade slutet och åkte på bio istället :)
Sanctum i 3D blev det, riktigt hätfig film men obehaglig (handlar ju att dom är instängda i en grotta, usch).
Idag har det bara blivit lungt, båda var ganska trötta, han efter att ha jobbat hela veckan och jag för att jag alltid vaknar på nätterna och inte kan somna om på flera timmar och sen har jag som sagt inte mått så bra i största allmänhet.
Nu har han åkt och det var tråkigt men vi ses snart igen och snaaaart är allt klart med allt annat också :)
Här är lite bilder på fredagen hos Rani:
Vacker bild på mig, Rani och Ikaros!


Nellie chillade i Ranis soffa <3


Marängsviss blev det också, i massor!

Nej nu ska jag dricka lite isvatten och ta ett bad.
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback