Onsdag

Hej!
Idag har jag ringt till barnmorskan i Örebro och fått en tid på tisdag, vet ju inte om jag kommer vara i Sthlm nästa vecka, David sa att man knappt kan vara i lägenheten..allt vi äger ligger i vardagsrummet, värmen är avstängd och typ hela köket och badrummet är inplastat.
Det går ju inte att vara där, ännu mindre med två små hundar, med tanke på att dom borrar och håller på också. Så himla dålig tajming...slutet av graviditeten. Suck.
Hursomhelst så har min gamla barndomskompis Veronica fått en dotter, i fredags. GRATTIS!!! Känns så konstigt på nåt sätt att nån man känt sedan lekis har själv fått barn. Men kul att vi kommer ha barn som det bara skiljer några veckor mellan :)
Nu har jag precis tagit ett bad för att foglossningen dööödar mig...Känns bättre nu iaf!
Puss
Postat av: Tina Juwel

snygg blogg! (:

2011-02-23 @ 20:52:54
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback