Onsdag

Godmorgon!
Strålande sol ute idag och jag var ute på en lite längre promenad än vanligt med vovvarna, skönt för dom nu när det inte är så kallt och bm sa att om jag kan röra mig och ta promenader så är det bra, så jag går så mycket jag kan utan att det gör alltför ont. Nån sa att om man är aktiv och rör på sig innan så kan förlossningen bli lite lättare? Jag vet inte om det stämmer..isf vill jag ut och jogga varje dag haha ;)
Nu ska jag äta lite digestive och dricka te, mums :)
I eftermiddag/kväll ska vi på infoträff på sjukhuset! Det tar två timmar, hoppas man får med sig mycket bra information, typ var man ska ta vägen när det är dags hehe...jag vet ju ingenting :P
Hej sålänge!
Några veckor sen, är lite större nu. Hade sällskap av Nellie och B&J ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback