Seg dag

Hej!
Så var det torsdag igen, alltså snart helg.
Tog ju fel på dag så det var inte går vi skulle till sjukhuset, men det spelar ju ingen roll vilken dag egentligen, bara det blir av :) Tur att man jag kom på det innan man åkte dit och det inte var nåt hehe...
Pratade bort en stund med Sophia igår, hon lyckades göra mig lite lugnare ang förlossningen och det är skönt att prata med nån som inte fick barn för allt för längesen.
Sophias lilla Tyra :) Så söt! Från bloggen: grandessa.blogg.se


Blev en liten biltur på kvällen till Vällingby, vi skulle hämta nya däck till bilen. Ett av däcken där fram exploderade i måndags kväll när D var på väg till tennisen. Fy vad läskigt, glad att det gick bra trots allt och framförallt att inte jag var med, för jag hade blivit hysterisk :P
Hursomhelst så var det skönt att komma ut lite, även om man mest satt i bilen :)
Nu ska jag ta mig en apelsin och titta klart på Unga Mödrar!
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback