Suck

Bara sovit några timmar inatt, funderar, funderar, funderar..och jag hade så ont av foglossningen igår så jag trodde jag skulle bli galen, kunde inte ens resa mig upp knappt. Fy. Idag är det mycket bättre, det var förmodligen för att jag rörde på mig så mycket igår.
Först barnmorskan, sen lunch på Harry B James( väldigt gott!) och sen gick jag från Östermalm till Centralen.
Det blir väl massa tankar så här i slutet har jag hört...men jag känner mig väldigt nere, det är väl dom underbara hormonerna som spökar..Men ligger och tänker "varför räcker inte JAG till, vad är det för fel på mig? VArför duger det inte med BARA mig?:(
Nej jag MÅSTE rycka upp mig men vet inte vad jag ska göra? Vill gå upp på stan men det går inte, kan ju knappt ta mig till köket från vardagsrummet hehe..Måste skärpa mig, börjar med frukost...
Hej sålänge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback