Då var dagen slut

Nej nu blir det snart sängen, väntar på en cola bara som förhoppningsvis kommer snart ;)
Har faktiskt blivit nyttigare, förutom colan då..har slutat med socker i te och ibland kaffet. STORT steg för mig.
Men känner att det kan ju knappast skada att dra ner på sockret..
Ska även byta järntabletter, har sån himla magknip/värk ibland och bm sa att det nog kan vara tabletterna, så ska byta till ett par brustabletter istället. Jag kan inte sluta med järnet helt eftersom jag har ganska dåligt värde och hon sa att om det inte höjs eller om jag inte fortsätter med järntabletter så kommer jag vara helt slut efter förlossningen och inte orka nånting, och det är väl inte läge att vara mer trött än man behöver när man precis fått barn ;)
Ska smörja in maggen med olja o sen titta lite på 2 1/2 män innan jag somnar! Är så himla nöjd med att jag inte har en enda bristning haha..om man nu får vara stolt över sånt :P
Sov gott!
En lekfull Nellie och en lagom LESS Dolce haha <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback