Dags att fräscha upp sig lite kanske?

Hej!
Sitter och tittar på Unga Mödrar och dricker en kall pepsi, inte helt fel.
Idag kommer Amanda, Stina, Lena och Jossan hit och fikar lite! Ska bli riktigt mysigt, gamla gänget från första kursen :) Bara Catrine som fattas.
Har gått runt som en riktigt luffare i typ två veckor känns det som, linne och mjukisar + håret i en knut - Inte vidare glammigt men väldigt bekvämt :) Men dagen till ära har jag faktiskt piffat till mig lite, plattat håret o slängt på mig leggings plus Lady gaga tröjan som för övrigt var väldigt bekväm! Har till och med lite mascara på mig ;)
Imorrn är det förresten kurs hela förmiddagen, det ska pratas mer om ammning och andning och sånt man ska veta när det börjar dra ihop sig. Kul!
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback