En bloggare som gör mig galen av ilska.....

Chuiuauor är väll typ som katter..?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tänkte, kan man inte lära min lilla Chloé att gå på kisslådan som katter?! Jag menar, hundar är ju mycket smartare än katter så det borde ju inte vara några problem.. Eller..? Faktiskt min mamma som kom med det förslaget ;) Gillar det skarpt, för dessutom så hatar lilla Chloé att gå ut och hon vill inte ha på sig sina små rosa chiuaua-uggs som jag köpte henne :( Kräsna hund.. Hon kanske gillar Shepard mer..? Hmm…

Nåja, mer om det sen! ;)

 

Puss!

 

Blir så förbannad när jag läser en viss storbloggares inlägg om sin stackars chihuahua. Som hon klär i klänningar, tvingar den att ha skor på sig m.m...VARFÖR skaffa en hund när hon uppenbarligen inte vill ha en "hund" utan bara nån gullig accessoar. Extremt störande att hon inte ens kan stava till chihuahua heller...

Postat av: bara bea

Håller med dig till 100%, hon är patetisk!

2011-01-10 @ 20:36:35
URL: http://beaaas.blogg.se/
Postat av: Josefina

Håller med.. Hoppas hon bara "Provocerade" som hon brukar.. Gillar inte den människan.. Usch..

2011-01-12 @ 17:39:31
URL: http://wwwjosefinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback